تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی

  • Info@novintajhizazma.com
  • 02155177631 | 09125287842

دانستنی ها

خاک ژله‌ ای چیست؟

خاک ژله‌ ای یا فلاورژل نوعی پلیمر است که می‌تواند به سرعت مقدار زیادی آب را جذب کند و به مرور آن را برگرداند. این ویژگی منحصر به فرد خاک ژله‌ای آن را به یک جایگزین مناسب برای خاک تبدیل کرده است. این دانه‌های ریز و سفت بعد از جذب آب حجمشان بین ۴۰ تا ۸۰ برابر حجم اولیه افزایش می‌یابد. تنوع رنگ این خاک به آن جذابیت خاصی می‌دهد، این رنگ‌ها در مقابل نور خورشید ثابت هستند.
این خاک با توجه به شکل و اندازه در دو دسته تقسیم بندی می‌شود.

خاک ژله‌ای پودری: به محض اینکه داخل آب ریخته شود، به سرعت آب را جذب می‌کند و حجمش در مدت چند ساعت افزایش می‌یاد.
خاک ژله‌ای مکعبی: نسبت به نوع پودری باید زمان بیشتری در آب باقی بماند تا حجمش افزایش یابد و معمولا بعد از ۸ الی ۱۲ ساعت به حداکثر میزان حجمش می‌رسد.

(بیشتر…)

اشتراک گذاری :

ترازوی دیجیتال(1)

جدید ترین ترازوی آزمایشگاهی با امکان کالیبره ی کاملا دیجیتال خطا های آزمایشگاهی را به صورت کامل از بین برده است ، ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی ذکر شده در صورت خارج شدن ترازو از حالت کالیبره به صورت کاملا اتوماتیک با سنگ کالیبره ی داخلی به حالت کالیبره و استاندارد ترازوی دیجیتال باز می گردد .

اشتراک گذاری :

ترازوی آزمایشگاهی

ترازوی آزمایشگاه دیجیتال

به ترازوی دقیق اطلاق میگردد که در آزمایشگاه جهت توزین مواد استفاده می گردد ، ترازو آزمایشگاه باید بسیار دقیق و بدون خطا باشد ، ترازو آزمایشگاهی باید دارای محفظه ی توزین بوده تا در زمان توزین وزن ، هوای محیط ترازو در توزین ایجاد خلل ننماید زیرا ترازو آزمایشگاهی به دلیل داشتن دقت بسیار بالا گاهی برابر با 0/00001 گرم نیاز به محیطی با عدم ورود و تاثیر هوا داشته و این ترازو را به حالت آزمایشگاهی نزدیک می نماید ، ترازو آزمایشگاه برای توزین مواد ارزشمندی است که بسیار ریز و حتی میکروسکپی بوده و عموما برای ترکیب با مواد های دیگر توزین شده تا به اندازه ی مورد نظر با هم ترکیب شوند ، این ترکیبات گاهی با جان انسان در ارتباط بوده از این روست که ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی ارزش بیشتری می یابد و دقت در آن فاکتور حیاتی خواهد بود .

اشتراک گذاری :

کانال تلگرام

جدید ترین محصولات ما

اینستاگرام

جدیدترین محصولات

تلفن شرکت جهت سفارش

02155177631

تماس با مدیریت

09124161279